Reshift. performance studio
Performance marketing strategie stappen
Identificatie
Binnen de communities-databases van Reshift (Compare, Tech, Foto, IT & Gaming) is de Performance Studio in staat bezoekers te identificeren, informatiebehoefte te herkennen en inzichtelijk te maken in welke fase van de klantreis de opgebouwde profielen zich bevinden.
Benadering
Met verschillende performance marketing tools is de Performance Studio in staat de profielen te volgen en te benaderen via diverse touchpoints, zowel binnen als buiten het Reshift netwerk. Â
Contentvertoning
Vanuit de autoriteiten wordt de consument een contentvertoning aangeboden, met een boodschap die past bij het moment van de klantreis waarin de consument zich bevindt.
Conversie
Achter de contentvertoningen wordt ruimte gemaakt voor een focus op verschillende conversiedoelen.
Performance marketing portfolio
De Performance Studio heeft diverse kanalen en middelen binnen en buiten zijn portfolio tot beschikking die ingezet kunnen worden om jouw doelstellingen te bereiken. Met een intern maandelijks bereik van 8 miljoen mensen en een potentieel bereik van 90% van het externe web, is er altijd een passende mix van kanalen en touchpoints samen te stellen waar jouw merkstrategie van profiteert.