Reshift. Content marketing
Merk en doelgroep bij elkaar brengen – dat is wat RCM doet. Door creativiteit, strategie en data-inzicht op slimme wijze te combineren, kunnen wij unieke en relevante cross-mediale content produceren waar ook jouw merkstrategie van profiteert.
Wat we doen
Of het nu gaat om doelgroepactivatie, branded content of performance-marketing, RCM zorgt voor de beste match tussen merk en doelgroep. Dat doen we met respect voor de lezer én met de doelstellingen van de opdrachtgever als uitgangspunt. Daarbij monitoren we 24/7, om ervoor te zorgen dat content & performance-marketing naadloos aansluiten bij de merkstrategie. En logischerwijs sturen we bij waar nodig. Data-driven – maar dat spreekt voor zich.
Team RCM
Ons dedicated team ervaren specialisten (content-creatives, performance-managers, designers, campagnecoördinatoren en influencer-, marketing- en dataspecialisten) draagt zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit. Daarbij staat de effectiviteit van campagnes hoog in het vaandel.
We sturen dagelijks op kwalitatieve en kwantitatieve KPI’s en monitoren resultaten van digitale uitingen doorlopend gedurende de hele campagneperiode.
Creatief en veelzijdig
Onze content-creatie is divers en varieert van video’s, (mini)websites, print-publicaties, social snacks en interactieve magazines tot e-learning-programma’s en educatieve academy’s. Wij kunnen deze formats toepassen voor branding, leadgeneratie of sales-support. Onze content-marketing is daarbij gebaseerd op inzichten uit data en actualiteit, gecombineerd met onze ongebreidelde passie voor technologie.
Onze werkwijze
Om tot een passend campagneplan te komen, is het van belang dat de doelstellingen van de opdracht-gever helder worden geformuleerd en als zodanig worden vastgelegd. Deze doelstellingen vertaalt RCM vervolgens naar een toegespitste strategie, uitgangspunten, uitdagingen, concept en mediaplan. Ben je benieuwd hoe dat precies in zijn werk gaat? Lees hieronder het stappenplan.
Wat we doen
Of het nu gaat om doelgroepactivatie, branded content of performance-marketing, RCM zorgt voor de beste match tussen merk en doelgroep. Dat doen we met respect voor de lezer én met de doelstellingen van de opdrachtgever als uitgangspunt. Daarbij monitoren we 24/7, om ervoor te zorgen dat content & performance-marketing naadloos aansluiten bij de merkstrategie. En logischerwijs sturen we bij waar nodig. Data-driven – maar dat spreekt voor zich.
Team RCM
Ons dedicated team ervaren specialisten (content-creatives, performance-managers, designers, campagnecoördinatoren en influencer-, marketing- en dataspecialisten) draagt zorg voor een consistente en hoogwaardige kwaliteit. Daarbij staat de effectiviteit van campagnes hoog in het vaandel.
We sturen dagelijks op kwalitatieve en kwantitatieve KPI’s en monitoren resultaten van digitale uitingen doorlopend gedurende de hele campagneperiode.
Creatief en veelzijdig
Onze content-creatie is divers en varieert van video’s, (mini)websites, print-publicaties, social snacks en interactieve magazines tot e-learning-programma’s en educatieve academy’s. Wij kunnen deze formats toepassen voor branding, leadgeneratie of sales-support. Onze content-marketing is daarbij gebaseerd op inzichten uit data en actualiteit, gecombineerd met onze ongebreidelde passie voor technologie.
Onze werkwijze
Om tot een passend campagneplan te komen, is het van belang dat de doelstellingen van de opdracht-gever helder worden geformuleerd en als zodanig worden vastgelegd. Deze doelstellingen vertaalt RCM vervolgens naar een toegespitste strategie, uitgangspunten, uitdagingen, concept en mediaplan. Ben je benieuwd hoe dat precies in zijn werk gaat? Lees hieronder het stappenplan.
Stap 1
De klant deelt de briefing met team RCM, waarna de briefing wordt geanalyseerd. Daarna gaat RCM samen met de opdrachtgever dieper in op de te behalen doelstelling.
Stap 2
RCM ontwikkelt een strategie, alsmede een concept, KPI-bepaling en inhoudelijk voorstel voor de invulling van de content met de bijbehorende media-inzet.
Stap 3
De strategie, het concept en het mediaplan worden gebundeld en vervolgens gepresenteerd aan de opdrachtgever. Na akkoord zal RCM een planning opstellen.
Stap 4
Samen met de opdrachtgever stemt RCM de invulling af. Een vaste campagnecoördinator begeleidt vervolgens het volledige traject van creatie, publicatie en optimalisatie.
Stap 5
RCM optimaliseert de lopende campagne aan de hand van verzamelde en geanalyseerde data. Daarbij wordt gekeken naar inhoud, verhaallijn en indeling.
Stap 6
Campagnes worden dagelijks bijgestuurd door performance-management om overeengekomen kwalitatieve en kwantitatieve KPI’s te bereiken.
Stap 1
De klant deelt de briefing met team RCM, waarna de briefing wordt geanalyseerd. Daarna gaat RCM samen met de opdrachtgever dieper in op de te behalen doelstelling.
Stap 2
RCM ontwikkelt een strategie, alsmede een concept, KPI-bepaling en inhoudelijk voorstel voor de invulling van de content met de bijbehorende media-inzet.
Stap 3
De strategie, het concept en het mediaplan worden gebundeld en vervolgens gepresenteerd aan de opdrachtgever. Na akkoord zal RCM een planning opstellen.
Stap 4
Samen met de opdrachtgever stemt RCM de invulling af. Een vaste campagnecoördinator begeleidt vervolgens het volledige traject van creatie, publicatie en optimalisatie.
Stap 5
RCM optimaliseert de lopende campagne aan de hand van verzamelde en geanalyseerde data. Daarbij wordt gekeken naar inhoud, verhaallijn en indeling.
Stap 6
Campagnes worden dagelijks bijgestuurd door performance-management om overeengekomen kwalitatieve en kwantitatieve KPI’s te bereiken.







































































