Kieskeurig.nl trends analyse - Januari 2020
Maar waar laat je al die skiās en snowboards? Simpel: in de dakkoffer. In januari doet deze productgroep het op Kieskeurig.nl buitengewoon goed. Dat geldt ook voor actioncams. Zeg nu zelf: wat is er leuker dan je kunsten op de piste vastleggen, zodat je achteraf precies kunt terugzien hoe je afdeling verlopen is? Omdat de meeste mensen in februari gaan skiĆ«n, is januari hĆ©t uitgelezen moment om je merk onder de aandacht van wintersportend Nederland te brengen. Door op het juiste moment voor brand awareness te zorgen, kun je ervoor zorgen dat ook jouw verkoopcijfers bergopwaarts gaan. Kieskeurig.nl wil je daar graag bij helpen. Wij kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Uiteraard dragen wij ook zorg voor publicatie op relevante kanalen, monitoren we en sturen we waar nodig bij. Neem even contact met ons op. Samen zorgen we dat jouw merk in de (ski)lift komt te zitten!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Dakkoffer
- Actioncam
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Uitgelicht
-
Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.