Kieskeurig.nl trends analyse - december 2019
We zien een grote stijging aan views en clicks op producten als ladyshaves, epilators, haarstylers, krultangen en fƶhns. Logisch: niet alleen zijn veel van dit soort producten mooie cadeaus voor onder de boom of in de schoen, ook wil je als vrouw gewoon de tijd hebben om je mooi te maken of om verschillende haarstijlen uit te proberen. Zeg nou zelf: zou jij je benen gaan ontharen vlak voordat je naar de kerstborrel van je werk gaat? Of voor de eerste keer met een haarstyler aan de gang gaan terwijl over een half uur je schoonouders op de stoep staan voor het kerstdiner? Precies! Voor consumenten is internet dƩ aangewezen plaats om dit soort producten aan te schaffen. Het aanbod is groot en juist online kun je heel makkelijk filteren op wat je precies zoekt.
Dat gebeurt dan ook massaal: de Thuiswinkel Markt Monitor meldt dat er in Q4 van 2018 in het segment Health & Beauty 11% meer werd uitgegeven dan in hetzelfde kwartaal in 2017.* Het is dus belangrijk als merk om juist in deze periode heel zichtbaar aanwezig te zijn op zoveel mogelijk platformen en kanalen. Bijvoorbeeld op Kieskeurig. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Bovendien zorgen we ervoor dat deze content gepubliceerd wordt op het juiste moment, zodat je exposure krijgt in de meest relevante periode. Neem contact met ons op; dan leggen we je haarfijn uit wat we voor jou kunnen betekenen!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Ladyshaves
- Epilators
- Haarstylers
- Fohns
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Uitgelicht
-
Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.