Kieskeurig.nl trends analyse - april/mei 2020
Per week besteden Nederlanders gemiddeld 2 tot 4 uur aan tuinieren. Favoriete klussen in de tuin zijn snoeien, het aanleggen van de tuin en ⦠gras maaien! 7 op de 10 Nederlanders besteedt bovendien liever tijd aan de tuin dan aan het huishouden. Deze cijfers, afkomstig uit de Tuinmonitor 2019, zijn voor Kieskeurig.nl heel herkenbaar. Want ook wij zien in de statistieken dat alles wat tuinieren te maken heeft erg populair is. Vanaf eind maart zien we een meer dan gemiddelde interesse in hogedrukreinigers, hakselaars, grasmaaiers en verticuteermachines ā en daar komen vanaf april ook nog grastrimmers, heggenscharen en kruiwagens bij. Omdat het aanbod in deze productgroep groot is, is het key dat de consument geholpen wordt met het maken van zijn keuze. Op Kieskeurig.nl doen we dat bijvoorbeeld door het aanbieden van informatieve artikelen, maar ook brand awareness kan van doorslaggevend belang zijn in de customer journey. En je kent het gezegde: wie zaait, zal oogsten. Wij helpen je graag om je productgamma op het juiste moment onder de aandacht te brengen bij de Nederlandse consument. Wij kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Uiteraard zorgen wij ook voor publicatie op relevante kanalen, monitoren we en sturen we waar nodig bij. Wil je weten wat wij voor jou kunnen doen? Neem contact met ons op ā het wordt vast een bloeiende samenwerking!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Hogedrukreiniger
- Grasmaaiers
- Grastrimmers
- Heggenschaar
- Verticuteermachine
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Uitgelicht
-
Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.