Kieskeurig.nl trends analyse - april 2020
Cijfers van het CBS*, het Centraal Bureau voor Statistiek, bevestigen dat: in Q3 van 2019 noteerden doe-het-zelfwinkels en bouwmarkten flinke plussen. En ook op Kieskeurig.nl kunnen we daar over meepraten: vanaf het voorjaar zitten vooral schuurmachines, multitools en verf flink in de lift. Omdat het aanbod in deze productgroep groot is, is het key dat de consument geholpen wordt met het maken van zijn keuze. Op Kieskeurig.nl doen we dat bijvoorbeeld door het aanbieden van informatieve artikelen, maar ook brand awareness kan van doorslaggevend belang zijn in de customer journey. Daar kunnen we ā om maar even in vaktermen te blijven ā niet vaak genoeg op hameren! Wij hebben het gereedschap in huis om je productgamma op het juiste moment onder de aandacht te brengen bij de Nederlandse consument. We kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten en uiteraard zorgen we ook voor publicatie op relevante kanalen, monitoren we en sturen we waar nodig bij. Wil je weten wat wij voor jou kunnen doen? Neem dan contact met ons!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Schuurmachine
- Multitool
- Verf
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Uitgelicht
-
Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.
Techsplainer
-
NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
-
Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.