Kieskeurig.nl trends analyse - September 2019
Gelukkig gebeuren er ook een hoop leuke dingen. Zo zal menig amateurvoetballer staan te trappelen om weer het veld op te gaan en snakken ook de kids naar hun knutsel- en sportclubjes. Hoe leuk al die sporten en hobbyās ook zijn, het betekent wel bijna altijd (veel) meer was. Nu is dat niet zo erg, maar: waar laat je het allemaal drogen als het niet meer buiten kan? Dat veel mensen met dit probleem zitten, zien we op Kieskeurig.nl ook in de cijfers terug. Vanaf september stijgt de interesse in wasdrogers en wasmachines namelijk flink.
Dit is dan ook de ideale periode om jullie wasdrogers en wasmachines meer onder de aandacht te brengen op Kieskeurig.nl. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Bovendien zorgen we ervoor dat deze content gepubliceerd wordt op het juiste moment, zodat je exposure krijgt wanneer het ertoe doet: op het moment dat Nederland zoekt naar nieuwe wasdrogers!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Wasmachine
- Wasdroger
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Kennispartner
- DĆ© partner binnen de productgroep bij Kieskeurig.nl
- Branded informatiepagina met uitgebreide online-aandacht
- Branded Kieskeurig Magazine voor loyalty doeleinden
- Meerdere aspecten/product(en) uitgelicht
- Activatie en ondersteuning vanuit www.wasmachines.nl
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.