Kieskeurig.nl trends analyse - Oktober 2019
Toch begint op Kieskeurig.nl de belangstelling voor CV-ketels, thermostaten en bijverwarming al een paar maanden eerder, vanaf oktober. Vreemd is dit niet: vaak wordt in oktober voor het eerst in maanden de verwarming weer aangezet, en komen eventuele gebreken dan aan het licht. En moet de CV-ketel vervangen worden, dan wil je dat natuurlijk wel (laten) doen voordat de winter echt begint!
Ook (slimme) thermostaten en bijverwarming mogen zich in de aanloop naar de winter in een warme belangstelling verheugen. Nederlanders willen duidelijk niet in de kou zitten of onnodig energie verspillen! Een mooi moment dus om jullie klimaatbeheersingsproducten onder de aandacht te brengen. Doe je dat voordat het echt herfst is, dan is jouw merk top-of-mind wanneer Nederland gaat zoeken naar CVās, thermostaten en extra verwarming. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Laten we samen Nederland warm laten lopen voor jouw producten!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- CV
- Bijverwarming
- Thermostaat
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Kennispartner
- DĆ© partner binnen de productgroep bij Kieskeurig.nl
- Branded informatiepagina met uitgebreide online-aandacht
- Branded Kieskeurig Magazine voor loyalty doeleinden
- Meerdere aspecten/product(en) uitgelicht
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.