Kieskeurig.nl trends analyse - Oktober 2019

Hoewel het alweer een paar decennia geleden is dat we een Elfstedentocht hadden, kunnen de Nederlandse winters nog steeds flink koud zijn. Zo werd er afgelopen januari op meerdere plekken ’s nachts ruim -10°C gemeten en waren er ook een aantal ijsdagen (dagen waarop, zoals de naam al doet vermoeden, de temperatuur niet boven het vriespunt uitkomt).

Toch begint op Kieskeurig.nl de belangstelling voor CV-ketels, thermostaten en bijverwarming al een paar maanden eerder, vanaf oktober. Vreemd is dit niet: vaak wordt in oktober voor het eerst in maanden de verwarming weer aangezet, en komen eventuele gebreken dan aan het licht. En moet de CV-ketel vervangen worden, dan wil je dat natuurlijk wel (laten) doen voordat de winter echt begint!

Ook (slimme) thermostaten en bijverwarming mogen zich in de aanloop naar de winter in een warme belangstelling verheugen. Nederlanders willen duidelijk niet in de kou zitten of onnodig energie verspillen! Een mooi moment dus om jullie klimaatbeheersingsproducten onder de aandacht te brengen. Doe je dat voordat het echt herfst is, dan is jouw merk top-of-mind wanneer Nederland gaat zoeken naar CV’s, thermostaten en extra verwarming. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Laten we samen Nederland warm laten lopen voor jouw producten!

Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:

  • CV
  • Bijverwarming
  • Thermostaat

Kieskeurig Testpanel

  • Échte gebruikersreviews
  • Kans op Best reviewed erkenning
  • Online awareness

Kennispartner

  • Dé partner binnen de productgroep bij Kieskeurig.nl
  • Branded informatiepagina met uitgebreide online-aandacht
  • Branded Kieskeurig Magazine voor loyalty doeleinden
  • Meerdere aspecten/product(en) uitgelicht

Techsplainer

  • NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
  • Stap voor stap EDUCATIE

Kieskeurig.nl mediafacts

  • Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
  • Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
  • Ruim 2 miljoen leads per maand
  • Social 21.300 volgers
  • Database mail: 111.000
    – 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
    – 92% heeft een aankoopintentie.
    – Time on site: > 6 minuten, +/- 5 pagina’s per bezoek.

Download hier de volledige trends analyse in PDF formaat.

Scroll naar top

Solliciteer. functie

Werk. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!