Kieskeurig.nl trends analyse - Oktober 2019
Dat zien we ook op Kieskeurig.nl. Daar stijgt de interesse in tuingereedschap als bladblazers en hakselaars in oktober fors. Want vallende blaadjes zijn wel sfeervol, maar ze gewoon laten liggen, dat vindt de gemiddelde Nederlander maar niets.
Maar waar kijken consumenten precies naar wanneer ze op zoek zijn naar een bladblazer of hakselaar? Daar kunnen we kort over zijn: ze kijken vooral naar de motor/vermogen. Slechts 13% selecteert op merk. Op het gebied van merkbekendheid is dus nog een hoop te winnen! Door jouw merk de komende weken onder de aandacht te brengen, is het top-of-mind wanneer de tuin winterklaar gemaakt moet worden. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Bovendien zorgen we ervoor dat deze content gepubliceerd wordt op het juiste moment, zodat je exposure krijgt in de meest relevante periode. De tuin winterklaar? Wij zorgen dat jouw producten er klaar voor zijn!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Bladblazers
- Kruiwagens
- Hakselaars
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Kennispartner
- DĆ© partner binnen de productgroep bij Kieskeurig.nl
- Branded informatiepagina met uitgebreide online-aandacht
- Branded Kieskeurig Magazine voor loyalty doeleinden
- Meerdere aspecten/product(en) uitgelicht
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.