Kieskeurig.nl trends analyse - November 2019

De dagen worden korter en het wordt langzaam kouder. Tijd om de barbecue en de tuinstoelen op te ruimen en om het binnen gezellig te maken. Hoe? Bijvoorbeeld door lekker te gaan koken en bakken en samen met familie of vrienden eindeloos lang te tafelen.

Al jaren zien we op Kieskeurig dat vanaf eind oktober de interesse in alles wat te maken heeft met koken, bakken en lekker eten flink stijgt. Productgroepen die dan beginnen te pieken zijn onder meer mixers, blenders, keukenmachines, friteuses, koffiezetapparaten en melkopschuimers, maar ook alles wat met funcooking te maken heeft doet het goed – van gourmetstel en fonduepan tot pizzamaker, grillplaat en chocoladefontein. Ook bakaccessoires zijn populair – helemaal als Heel Holland Bakt weer van start gaat.* Opvallend is dat deze piekperiode lang aanhoudt: van oktober tot en met het einde van het jaar. Het is dus belangrijk om juist in die periode top-of-mind te worden bij de consument. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Bovendien zorgen we ervoor dat deze content gepubliceerd wordt op het juiste moment, zodat je exposure krijgt in de meest relevante periode.

Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:

  • Blenders
  • Koffiezetapparaten
  • Keukenmachines
  • Funcooking

Salessupport & campagne mogelijkheden

Kieskeurig Testpanel

  • Échte gebruikersreviews
  • Kans op Best reviewed erkenning
  • Online awareness

Uitgelicht

  • Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.

Techsplainer

  • NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
  • Stap voor stap EDUCATIE

Kieskeurig.nl mediafacts

  • Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
  • Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
  • Ruim 2 miljoen leads per maand
  • Social 21.300 volgers
  • Database mail: 111.000
    – 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
    – 92% heeft een aankoopintentie.
    – Time on site: > 6 minuten, +/- 5 pagina’s per bezoek.

Download hier de volledige trends analyse in PDF formaat.

* Op moment van schrijven is nog niet bekend of Heel Holland Bakt ook in 2019 weer met een wintereditie komt.

Scroll naar top

Solliciteer. functie

Werk. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!