Kieskeurig.nl Trends analyse - Juli 2019
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- BBQ
- Terrasverwarmers
- Parasols
- Draadloze speakers
- Loungesets
Uit de cijfers van 2018 blijkt dat deze interesse tijdens de zomermaanden eigenlijk nauwelijks afneemt. We gaan er dan ook van uit dat óók in 2019 de zomerse productgroepen tot ver in augustus goed zullen blijven scoren. Echt een moment dus om ook jullie producten eens wat uitgebreider in het zonnetje te zetten. Wij denken graag met je mee en kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Bovendien zorgen we ervoor dat deze content gepubliceerd wordt op het juiste moment, zodat je exposure krijgt in de meest relevante periode: op precies het moment dat Nederland toe is aan zomer.
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Kennispartner
- DĆ© partner binnen de productgroep bij Kieskeurig.nl
- Branded informatiepagina met uitgebreide online-aandacht
- Meerdere aspecten/product(en) uitgelicht
- Branded minigids voor Lead werving
Techsplainer
- Complexe technologie in een animatie video helder uitgelegd
- Stap voor stap installatie hulp
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud. 92% heeft een aankoopintentie.
- Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.