Kieskeurig.nl trends analyse - Januari 2020
In januari zien we een aanzienlijke piek in de populariteit van hometrainers, roeitrainers, loopbanden, activity trackers en smartwatches. De Nederlandse consument is duidelijk op zoek naar hulpmiddelen die hem kunnen helpen zijn goede voornemens vol te houden.
Goed voornemen, sterk merk
Het aanbod in deze productgroepen is groot. Het is dus key dat de consument geholpen wordt met het maken van zijn keuze. Op Kieskeurig.nl doen we dat met informatieve artikelen, maar ook brand awareness kan van doorslaggevend belang zijn in de customer journey. Bij dat laatste helpen wij je graag. Wij kunnen op maat gesneden content laten maken door ons team van content-specialisten. Uiteraard dragen wij ook zorg voor publicatie op relevante kanalen, monitoren we en sturen we waar nodig bij. Neem contact met ons op ā dan zorgen wij dat het nieuwe jaar voor jou goed van start gaat!
Het Kieskeurig reports data analyse systeem voorziet toename in uitgaande clicks naar de retailer voor deze productgroepen:
- Smartwatch
- Hometrainers
- Activity trackers
- Roeitrainer
Kieskeurig Testpanel
- Ćchte gebruikersreviews
- Kans op Best reviewed erkenning
- Online awareness
Uitgelicht
-
Content productie: Wat is het, wat kan het, wat maakt het uniek, waarom helpt het de doelgroep en hoe haal je alles uit het apparaat.
Techsplainer
- NIEUWE technologie en nieuwe innovaties in een video helder uitgelegd en toegepast
- Stap voor stap EDUCATIE
Kieskeurig.nl mediafacts
- Ruim 170.000 unieke bezoekers per dag
- Ruim 1 miljoen product- en winkelreviews
- Ruim 2 miljoen leads per maand
- Social 21.300 volgers
- Database mail: 111.000
– 60% van het bezoek is tussen de 35 en 49 jaar oud.
– 92% heeft een aankoopintentie.
– Time on site: > 6 minuten, +/- 5 paginaās per bezoek.