Reshift lanceert consumentenplatform ID.nl

Op het nieuwe platform ID.nl maakt contentspecialist Reshift ingewikkelde thema’s rondom producten, zoals warmtepompen en zonnepanelen, begrijpelijk voor de consument. ID.nl vervult hiermee de behoefte aan direct bruikbare inspiratie en praktische informatie over belangrijke thema’s van nu: Zekerheid & gemak, Energie & besparen, Huis & entertainment, Mobiliteit en Gezond leven.

Voor, tijdens en na de aankoop
ID.nl – spreek uit als idee – is het nieuwe platform dat vanuit een expertrol kennis deelt over alles wat speelt in én rondom huis, inclusief het persoonlijke leven. De vijf tech-titels van Reshift (Computer!Totaal, Computer Idee, PCM, MacWorld en Tips & Trucs) migreren naar het nieuwe ID.nl.

Technologie vormt nog steeds de rode draad, maar directe toepasbaarheid is het belangrijkst. Alles wordt helder uitgelegd dankzij onafhankelijke adviezen, duidelijke meningen, praktische gidsen en gerichte hulp. Voor, tijdens én na de aankoop.

Maakt het makkelijk
In een wereld die in een snel tempo verandert, waarin we ons steeds bewuster worden van onze omgeving en duurzamer willen leven, is technologie in bijna alles aanwezig.

“We zien dat ‘tech’ allang niet alleen maar een speeltje van de computerhobbyist is, maar dat er nieuwe doelgroepen ontstaan met een duidelijke behoefte aan informatie over technologie. ID.nl maakt deze technologie voor iedereen begrijpelijk”, aldus Kevin van Oosteren, Director Business Development & Compare.

Op ID.nl vindt de consument het antwoord op vragen die Google niet kan beantwoorden. Van Oosteren: “Wij bieden oplossingen. Dat is onze kracht. Wij halen tech dichtbij en laten zien wat mogelijk is.” Op ID.nl vindt de consument voorbeelden en vertellen de experts wat goed is en wat juist niet. “Je kunt wel zeggen dat ID.nl het leven makkelijker maakt.”

Huiseigenaren en gebruikers van tech
ID.nl richt zich op iedereen die investeert in een gezonder leven en een duurzaam huis: de mensen die producten gebruiken met slimme technologie. Ook als zij daar nog geen ervaring mee hebben.

Speciale aandacht is er voor de groep mensen die uitgaves doet in en rondom hun woning, in het bijzonder voor de huiseigenaren. Mensen met een eigen huis zijn namelijk bereid om te investeren in de verduurzaming van hun woning.

Het Reshift Ecosysteem
ID.nl is onderdeel van het Reshift Ecosysteem, zoals ook Kieskeurig.nl en Review.nl.
Kieskeurig.nl neemt hierin de rol aan van onafhankelijke product- en prijsvergelijker met de focus op e-commerce en conversie. Review.nl is de community met betrouwbare product- en shopervaringen van de consument. ID.nl tot slot de expert met onafhankelijke productinformatie.

Over Reshift
Reshift, bekend van onder meer Kieskeurig.nl, Computer!Totaal en Power Unlimited, is dé contentspecialist van Nederland. Reshift maakt, distribueert en meet unieke content. Het mediabedrijf bereikt maandelijks 8 miljoen mensen via toonaangevende merken in combinatie met haar specialismen Compare, Tech, Photography, Games, IT-communities en Education.

Neem voor meer informatie, beeldmateriaal en/of interviewaanvragen contact op met Kevin van Oosteren bij Reshift via kvanoosteren@reshift.nl of via +31 (0)23 5430000.

Scroll naar top
Bedrijfsnaam
Voornaam
Achternaam

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Werk. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!