Reshift koopt Kieskeurig van Sanoma Media
āDe overname van Kieskeurig is voor ons nu de belangrijkste stap in onze strategieā, aldus Paul Molenaar, CEO en mede-eigenaar van Reshift. āWij zochten naar een significante versterking van onze online activiteiten en hebben deze gevonden inĀ Kieskeurig.nlĀ en Kieskeurig.be. Niet alleen kunnen we voor onze consumenten en commerciĆ«le relaties de dienstverlening uitbreiden ā ook krijgen we een grote groep nieuwe klanten erbij.ā
Met zijn diverse mediamerken, zoals Computer!Totaal,Ā Zoom.nl,Ā Insidegamer.nl, Computer Idee, SHUTR.photo en MacWorld informeert, enthousiasmeert en activeert Reshift al grote groepen consumenten. De dienstverlening is de afgelopen jaren ingrijpend veranderd. Steeds vaker worden de contentspecialisten van Reshift ingezet voor diverse communicatiedoelstellingen van klanten. De experts van Reshift weten als geen ander wat hot is en wat er speelt en leeft bij de eindgebruiker. Het grootste tech-mediahuis van Nederland bereikt vanaf juni maandelijks meer dan 8 miljoen consumenten, techneuten, specialisten en zakelijke beslissers.
Met het toevoegen van Kieskeurig creĆ«ert Reshift een volgende stap in zijn communicatieketen. āNaast informeren, duiden en activeren voegen we nu ook overzichten, vergelijkingen en consumentenreviews aan onze commerciĆ«le propositie toe,Ā en daarnaast is Kieskeurig echt een begrip: bijna elke Nederlander ā en Belg ā kent het. We hebben de afgelopen tijd naar meerdere opties gekeken, juist om extra functionaliteit aan de onderneming toe te voegen. Het combineren van Kieskeurig met de content- & reviewmogelijkheden van de diverse Reshift-merken creĆ«ert een enorm scala aan nieuwe mogelijkhedenā, aldus Molenaar.
āDe komende periode zal de dienstverlening van Kieskeurig en Reshift op elkaar worden afgestemd, waarbij het toevoegen van data en content natuurlijk centraal staat. De gecombineerde data- en contentpropositie van Reshift is ongekend in omvang en slagkracht: door vooruitstrevende data-intelligentie, voorspellend klantgedrag en creatieve content te koppelen aan ruim een miljoen profielen worden onze doelgroepen altijd op het juiste moment via het ideale kanaal bereikt of juist bij elkaar gebracht. De focus blijft om voor relaties uitdagende campagnes en authentieke content te ontwikkelen die geoptimaliseerd zijn voor mobiel, online, video, print en events. Zo draagt Reshift direct bij aan het vergroten van de merkbekendheid en het verhogen van de conversie.ā
Over Reshift:
Reshift bereikt als grootste tech-mediahuis van Nederland maandelijks meer dan 5 miljoen mensen met merken als Computer!Totaal, Computer Idee, InsideGamer en PCM. Fotografen vinden inspiratie op Zoom.nl en SHUTR.photo, terwijl Reshift ook de grootste community voor Java-ontwikkelaars beheert. Reshift organiseert innovatieve evenementen zoals J-Fall, IoT Tech Days, Open Tech Day voor de professionele developers community, en IPON voor het onderwijs.