Kieskeurig.nl en LaadpaalTop10 gaan samen laadpalen vergelijken

Twee vooraanstaande namen in de online informatievoorziening voor oriënterende consumenten bundelen hun krachten. Kieskeurig.nl en Laadpaaltop10.nl kondigen een strategische samenwerking aan die zich richt op het helpen van mensen die in de markt zijn voor een nieuwe laadpaal. Dankzij deze strategische samenwerking wordt het voor marktpartijen een stuk eenvoudiger om de relevante doelgroep te bereiken met een eigen merkverhaal door de ontwikkeling van o.a. video- en branding campagnes. 

Deze samenwerking beoogt een naadloze overgang voor bezoekers die online op zoek zijn naar laadpalen. Vanaf najaar zullen bezoekers die hun oriëntatie starten op Kieskeurig.nl of hun zustersite en contentplatform ID.nl, exclusief worden doorverwezen naar LaadpaalTop10. Dit partnership creëert voor de consument een compleet overzicht bij het maken van de juiste keuze voor een laadpaal. Daarnaast biedt het voor marktpartijen meer kansen om hun doelgroep op meerdere platformen tegelijkertijd te bedienen.

De gezamenlijke inspanningen van Kieskeurig.nl en LaadpaalTop10 beloven een verbeterde oriëntatie-ervaring voor consumenten en een versterkte positie voor bedrijven in de markt voor elektrische laadoplossingen.

De gedeelde expertise tussen Kieskeurig.nl en LaadpaalTop10 zal resulteren in een verrijkte gebruikerservaring voor iedereen die op zoek is naar betrouwbare en onafhankelijke informatie over laadoplossingen voor elektrische voertuigen.

Maarten Hachmang, mede-oprichter van LaadpaalTop10: De visie van kieskeurig sluit naadloos aan bij die van ons, het onafhankelijk informeren en ondersteunen van consumenten om tot de beste keuze te kunnen komen. Dat begint bij het centraal stellen van deze mensen. De jarenlange ervaring en het grote bereik van kieskeurig helpt ons om op onafhankelijke wijze onze kennis en kunde te delen met consumenten die zich aan het oriënteren zijn in de wereld van laadpalen.

Kevin van Oosteren, Director Business Development van Kieskeurig.nl, voegt toe: “Deze samenwerking brengt ons dichter bij onze missie om consumenten te informeren en te ondersteunen bij hun keuzes. Door samen te werken met de meest relevante onafhankelijke partij uit de markt, bieden we de meest waardevolle informatie te bieden aan iedereen die betrokken is bij de overgang naar duurzame mobiliteit.”

Over Kieskeurig.nl

Kieskeurig.nl, opgericht in 1999 en onderdeel van Reshift, is de toonaangevende online vergelijkingswebsite in Nederland. Het platform biedt betrouwbare, onafhankelijke informatie over diverse producten en ondersteunt consumenten bij het maken van weloverwogen aankoopbeslissingen. Met dagelijks ruim 170.000 bezoekers is Kieskeurig.nl een vertrouwde bron voor productvergelijkingen, prijsinformatie en consumentenreviews.

Over evXperts

evXperts is in 2018 opgericht door Maarten Hachmang en Aarjan Langereis. Het doel is de transitie naar elektrisch vervoer te versnellen doormiddel van het actief informeren van consumenten over alle keuzemogelijkheden. Vergelijkingssites LaadpasTop10 en LaadpaalTop10 zijn de twee bekendste projecten, daarnaast houdt evXperts zich bezig met de data (kwaliteit) van laadpalen, prijzen en prijstransparantie van alle spelers die zich op de e-mobility markt bevinden.  Ook schrijven ze voorlichtingsartikelen voor onafhankelijke partijen zoals de Vereniging Elektrische Rijders en de ANWB, en geven ze regelmatig tekst en uitleg in de media over laadtarieven en andere zaken die te maken hebben met elektrische mobiliteit.

Scroll naar boven
Home
Bedrijfsnaam
Voornaam
Achternaam

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Solliciteren. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!