Lifehacking. Alles kan slimmer

Lifehacking zorgt al ruim twaalf jaar voor de broodnodige tips als het aankomt op tijdrovende, lastige, simpele of gewoon ronduit irritante situaties of klusjes. Of dat nu het ontdooien van je vriezer, het pellen van een ei of het strikken van je schoenveters is, Lifehacking heeft altijd wel een manier om zoiets sneller, beter of gewoonweg veel makkelijker te doen.

Lifehacking. Alles kan slimmer

Lifehacking zorgt al ruim twaalf jaar voor de broodnodige tips als het aankomt op tijdrovende, lastige, simpele of gewoon ronduit irritante situaties of klusjes. Of dat nu het ontdooien van je vriezer, het pellen van een ei of het strikken van je schoenveters is, Lifehacking heeft altijd wel een manier om zoiets sneller, beter of gewoonweg veel makkelijker te doen.

Het redactieteam van Lifehacking plaatst dagelijks nieuwe artikelen en video’s, waarbij alle grote en minder grote levenszaken aan het licht komen. Gebruikers kunnen zich bovendien laven aan de bijna 5000 hacks in de bestaande database, zodat zij nooit lang met een prangende vraag hoeven rond te lopen.

Lifehacking biedt een gevarieerde mix tussen persoonlijke ontwikkeling, werk, relatie, gezondheid en vrije tijd. Meer doen in minder tijd dus! En dat dankzij vernieuwende inzichten en moderne technologie. O, en soms met tip uit grootmoeders kastje.

Lifehacking.nl vertelt hoe je informatie beter opspoort, organiseert, filtert en deelt, zodat je overzicht houdt en informatiestress voorkomt. Zodat je slim kunt bewegen in de informatie- en netwerksamenleving. Lifehacking gaat over slimmer werken en leven. Diverse experts weten te boeien op het snijvlak van kennismanagement, persoonlijke ontwikkeling, timemanagement en digitale innovaties.

Doelgroep

20-35 jaar

70% mannen - 30% vrouwen

Modaal

Student of jongvolwassenen met een jong gezin

Doelgroep

20-35 jaar

70% mannen - 30% vrouwen

Modaal

Student of jongvolwassenen met een jong gezin

Scroll naar top

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!

Solliciteer. functie

Werk. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!