ID.nl. Maakt het makkelijk
ID.nl maakt ingewikkelde thema’s rondom producten, zoals warmtepompen en zonnepanelen, begrijpelijk voor de consument. ID.nl vervult hiermee de behoefte aan direct bruikbare inspiratie en praktische informatie over belangrijke thema’s van nu: Zekerheid & gemak, Energie & besparen, Huis & entertainment, Mobiliteit en Gezond leven.
ID.nl. Maakt het makkelijk
ID.nl maakt ingewikkelde thema’s rondom producten, zoals warmtepompen en zonnepanelen, begrijpelijk voor de consument. ID.nl vervult hiermee de behoefte aan direct bruikbare inspiratie en praktische informatie over belangrijke thema’s van nu: Zekerheid & gemak, Energie & besparen, Huis & entertainment, Mobiliteit en Gezond leven.

ID.nl – spreek uit als idee – deelt vanuit een expertrol kennis over alles wat speelt in én rondom huis, inclusief het persoonlijke leven. De vijf reeds bestaande tech-titels van Reshift (Computer!Totaal, Computer Idee, PCM, MacWorld en Tips & Trucs) migreren naar het nieuwe ID.nl. Technologie vormt nog steeds de rode draad, maar directe toepasbaarheid is het belangrijkst. Alles wordt helder uitgelegd dankzij onafhankelijke adviezen, duidelijke meningen, praktische gidsen en gerichte hulp. Voor, tijdens én na de aankoop.
In een wereld die in een snel tempo verandert, waarin we ons steeds bewuster worden van onze omgeving en duurzamer willen leven, is technologie in bijna alles aanwezig. ‘Tech’ is allang niet meer alleen maar een speeltje van de computerhobbyist. Er ontstaan nieuwe doelgroepen met een duidelijke behoefte aan informatie over technologie. ID.nl maakt deze technologie voor iedereen begrijpelijk. Op ID.nl vindt de consument het antwoord op vragen die Google niet kan beantwoorden. De kracht van ID.nl is het bieden van oplossingen. ID.nl haalt tech dichtbij en laat zien wat mogelijk is. Op ID.nl vindt de consument voorbeelden en vertellen de experts wat goed is en wat juist niet. ID.nl maakt het leven makkelijker.
ID.nl richt zich op iedereen die investeert in een gezonder leven en een duurzaam huis: de mensen die producten gebruiken met slimme technologie. Ook als zij daar nog geen ervaring mee hebben. Speciale aandacht is er voor de groep mensen die uitgaves doet in en rondom hun woning, in het bijzonder voor de huiseigenaren. Mensen met een eigen huis zijn namelijk bereid om te investeren in de verduurzaming van hun woning.