23 mei 2023
Seamless creative – Infographic

Seamless creative is een innovatieve én cookieless banneroplossing waarbij we contextuele publisherdata koppelen aan jouw feed. Dé mogelijkheid om de banner dynamisch en hyperrelevant te maken op basis van beschikbaarheid, strategische keuzes en interne campagnes.

Lees meer

5 mei 2023
Reshift Cookieless – Infographic

In deze infographic zie je in één oogopslag alle ontwikkelingen op het gebied van cookieless advertising op een tijdlijn en het antwoord van Reshift daarop.

Lees meer

1 september 2022
Nieuwe wetgeving online reviews – FAQ

Reviews zijn niet meer weg te denken in deze wereld. Eerlijke consumentenmeningen zijn van grote waarde voor andere consumenten én voor jou als bedrijf. De nieuwe wetgeving online reviews die vanaf 28 mei 2022 geldt, zorgt voor onrust in de markt. Want welke maatregelen moet je nemen om te voldoen aan deze nieuwe wetgeving? Wij geven je daarom de antwoorden op de meest gestelde vragen rondom deze nieuwe wetgeving.

Lees meer

1 augustus 2022
Whitepaper – Google Analytics 4

Wat is er allemaal aan de hand met Google Analytics? Wat verandert er als je overstapt naar versie 4, en hoe bereid je je daar het best op voor? We helpen we je op weg met een aantal praktische tips, zodat je na het lezen van deze whitepaper straks helemaal up-to-date bent.

Lees meer

6 juli 2022
Nieuwe wetgeving online reviews

Reviews zijn niet meer weg te denken in deze wereld. Eerlijke consumentenmeningen zijn van grote waarde voor andere consumenten én voor jou als bedrijf. De nieuwe wetgeving online reviews die vanaf 28 mei 2022 geldt, zorgt voor onrust in de markt. Want welke maatregelen moet je nemen om te voldoen aan deze nieuwe wetgeving? Kieskeurig.nl geeft je daarom een aantal handvatten, zodat je goed voorbereid bent.

Lees meer

29 juni 2022
Whitepaper – Leven zonder cookies – Deel 2

In deze whitepaper vertellen we je graag over de naderende wijzigingen rondom het gebruik van cookies. Elke organisatie die zich op het internet beweegt – of je nu een publisher, webwinkel of merk bent – krijgt te maken met deze wijziging. Na het lezen van deze paper ben jij up-to-date qua kennis en hopen we je op weg te helpen met een aantal praktische handvatten.

Lees meer

20 juni 2022
De do’s and don’ts op TikTok volgens TikTok-expert Martin Verschoor

Lang werd gedacht dat het socialmedialandschap verzadigd was met Twitter, Instagram en Facebook, maar toen kwam TikTok.

Lees meer

7 juni 2022
Growth hacking

Hoewel ‘growth hacking’ als populair begrip staat voor een snelle, data-gedreven innovatie en groei, is het lang niet altijd duidelijk hoe bedrijven dit concept in de praktijk kunnen implementeren. Deze white paper beschrijft daarom een aantal mogelijke stappen als beginpunt, waarmee growth hacking als benadering kan worden ingezet voor bestaande uitdagingen.

Lees meer

31 mei 2022
Een community als kennisbank voor je sitebezoekers

Forums, ook wel community’s, zijn zo oud als de weg naar Rome. Minder oud, maar wel bejaard in online-termen is het in 1999 gestarte Viva-forum. In de zomer van 2021 was er even sprake van opheffing nadat DPG Media de rechten kreeg. De hoeveelheid reacties die de mogelijke sluiting opriep, zorgde er uiteindelijk voor dat het forum bleef bestaan.

Lees meer

19 mei 2022
7 tips voor succes met branded video’s

Video’s bieden de ruimte om producten in volle glorie te laten zien en je merk te laten glanzen. Niet alleen de kijktijd van online video’s is de afgelopen jaren enorm toegenomen, het videoaanbod is nóg meer gegroeid. Hoe zorg je er als marketeer voor dat consumenten jouw branded content video afspelen en hoe houd je ze aan het scherm gekluisterd?

Lees meer

4 maart 2022
Display advertising – Do’s en don’ts

Binnen het Reshift Ecosysteem bieden we diverse display advertising-formaten aan. Hierin wordt onderscheid gemaakt tussen ads “above the fold” en “below the fold”. Above the fold betekent dat een websitebezoeker de ad meteen ziet zonder te hoeven scrollen. Hoe hoger de ad op een pagina staat, hoe meer aandacht deze krijgt en hoe hoger daardoor ook de CTR. Onze billboard- en skyscraperformaten zijn above the fold, evenals de bovenste (large) rectangle. Het skyscraperformaat scrolt bovendien mee naar beneden. De overige formaten zijn below the fold. Naast het inzetten van losse formaten is het ook mogelijk om een mix van formaten in te zetten. Deze mix bestaat uit de billboard, skyscraper, leaderboard en rectangle. Het voordeel hiervan is dat onze ad servers deze mix automatisch optimaliseren op prestatie en uitlevering.

Lees meer

3 februari 2022
Whitepaper – Recruitment marketing

Hoe recruitment marketing je helpt bij het vinden van de beste IT-developers

Lees meer

6 april 2021
Whitepaper – SEO wins

Reshift heeft een lange geschiedenis als het gaat om organisch verkeer en geoptimaliseerde content. Die jarenlange strategie heeft ervoor gezorgd dat een groot deel van het verkeer op de websites direct vanaf zoekmachines komt – of het nu gaat om productpagina’s op Kieskeurig.nl, stappenplannen op Computer!Totaal of reviews op Gamer.nl. Hoe zijn we gekomen waar we nu zijn? En wat gaan we de komende maanden en jaren doen?

Lees meer

2 februari 2021
Whitepaper – Leven zonder cookies

In deze whitepaper vertellen we je graag over de wijzigingen rondom het gebruik van cookies. Elke organisatie die zich op het internet beweegt – of je nu publisher, webwinkel of brand bent – krijgt te maken met deze wijziging. Na het lezen van deze paper ben jij up- to-date qua kennis en hopen we je op weg te helpen met een aantal oplossingen.

Lees meer

5 november 2020
Whitepaper – Opkomst van de e-bikemarkt

De e-bikemarkt wint jaar op jaar aan populariteit. In 2020 worden er zelfs meer fietsen mét elektrische motor verkocht, dan fietsen zonder elektrische motor. Hoewel deze markt van origine heel offline gericht is, vindt de oriëntatie meer en meer online plaats. De e-bikedoel- groep heeft veel behoefte aan informatie van betrouwbare instanties en andere e-bikers, en deelt zelf ook graag ervaringen met andere e-bikers. Kieskeurig.nl heeft jarenlange ervaring met de e-bikedoelgroep en weet hoe de brug van offline naar online te maken is. Lees verder en leer meer over deze mooie productgroep en de verschillende doelgroepen.

Lees meer

30 september 2020
Whitepaper – social engagement

Het creëren van betrokkenheid bij social content blijkt soms een lastige opgave te zijn, maar er zijn diverse wetenswaardigheden die het stimuleren van dat zogenoemde ‘engagement’ makkelijker maken. Zo zijn er dingen waar je op moet letten bij het schrijven van een tekst op Facebook en kun je je video op Instagram het beste een specifieke lengte maken (probeer eens maximaal dertig seconden voor een hoger engagement). Ook zijn er zaken waar je rekening mee moet houden wanneer je een YouTube-video uploadt.

Lees meer

Reshift. Blijf op de hoogte

Blijf je graag op de hoogte en ontvang je graag inspiratie & tips voor jouw marketingcampagnes?
Meld je aan voor onze nieuwsbrief!

Scroll naar boven
Home

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Solliciteren. functie

Resultaten

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!