Er zijn in totaal ruim 1 miljoen impressies uitgeleverd via de banners op Kieskeurig, de Kieskeurig nieuwsbrief en via social. De engagement-rate voor de posts op social media scoorde op benchmark met 2,3%. De campagnedoelstellingen zijn behaald, want tijdens de campagneperiode (mei, juni 2020) zijn er meer clicks geweest op de hero-modellen van Remington, oftewel: er hebben meer consumenten doorgeklikt vanaf de productpagina’s van Remingtons focusmodellen naar retailers.
contact. algemeen
Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!
contact. Sales
Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!