Werk. Philips Branded Informatiepagina

Stofzuigen moet gebeuren, maar de meeste mensen vinden het een behoorlijk saaie klus. Vooral als je een groot huis hebt, ben je lang bezig om de hele woning aan kant te krijgen. Met de Philips 8000 Series Aqua Plus Steelstofzuiger haal je een krachtige en stijlvolle stofzuiger in huis.

Uitdaging

Voor Reshift Creative Studios bestond de uitdaging eruit om de voordelen van de 8000 Series Aqua Plus uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep de stofzuiger in overweging neemt tijdens het aankoopproces van een nieuw apparaat. De consument dient de meerwaarde van zijn stofzuiger te begrijpen en overtuigd te worden van de voordelen van dit product. Door de compleet nieuwe innovatie waardoor je kunt dweilen en stofzuigen met één apparaat dat meteen de beste prestaties, levert, moet Philips gezien worden als het meest innovatieve merk, waarbij je de meeste waarde krijgt voor je geld.

Strategie

Op Kieskeurig.nl is er een branded informatiepagina gepubliceerd met content over stofzuigen in het algemeen om zo bij de doelgroep een bepaalde behoefte op te bouwen. Waarna de vervolgens kennismaakten met content over de 8000 Series Aqua Plus. Naast de geschreven content is er een video geproduceerd ter inspiratie, met tips over hoe je je huis in slechts één uur schoon kunt maken. In de video speelt de Philips 8000 Series Aqua Plus een belangrijke inspirerende rol, zodat hij in de toekomst zal meespelen bij de aankoopoverweging.

Uitdaging

Voor Reshift Creative Studios bestond de uitdaging eruit om de voordelen van de 8000 Series Aqua Plus uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep de stofzuiger in overweging neemt tijdens het aankoopproces van een nieuw apparaat. De consument dient de meerwaarde van zijn stofzuiger te begrijpen en overtuigd te worden van de voordelen van dit product. Door de compleet nieuwe innovatie waardoor je kunt dweilen en stofzuigen met één apparaat dat meteen de beste prestaties, levert, moet Philips gezien worden als het meest innovatieve merk, waarbij je de meeste waarde krijgt voor je geld.

Strategie

Op Kieskeurig.nl is er een branded informatiepagina gepubliceerd met content over stofzuigen in het algemeen om zo bij de doelgroep een bepaalde behoefte op te bouwen. Waarna de vervolgens kennismaakten met content over de 8000 Series Aqua Plus. Naast de geschreven content is er een video geproduceerd ter inspiratie, met tips over hoe je je huis in slechts één uur schoon kunt maken. In de video speelt de Philips 8000 Series Aqua Plus een belangrijke inspirerende rol, zodat hij in de toekomst zal meespelen bij de aankoopoverweging.

Wil je meer van ons werk zien?

Scroll naar top

Resultaten

Met deze campagne hebben we ruim 600.000 impressies gerealiseerd door middel van onder andere de branded informatiepagina, social media en de Kieskeurig.nl-nieuwsbrief. De video is bijna 25.000 keer bekeken. Onze conclusie: een succesvolle campagne waarover beide partijen tevreden zijn.

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Werk. functie

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!