Werk. Philips Branded Informatiepagina
Stofzuigen moet gebeuren, maar de meeste mensen vinden het een behoorlijk saaie klus. Vooral als je een groot huis hebt, ben je lang bezig om de hele woning aan kant te krijgen. Met de Philips 8000 Series Aqua Plus Steelstofzuiger haal je een krachtige en stijlvolle stofzuiger in huis.
Uitdaging
Voor Reshift Creative Studios bestond de uitdaging eruit om de voordelen van de 8000 Series Aqua Plus uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep de stofzuiger in overweging neemt tijdens het aankoopproces van een nieuw apparaat. De consument dient de meerwaarde van zijn stofzuiger te begrijpen en overtuigd te worden van de voordelen van dit product. Door de compleet nieuwe innovatie waardoor je kunt dweilen en stofzuigen met één apparaat dat meteen de beste prestaties, levert, moet Philips gezien worden als het meest innovatieve merk, waarbij je de meeste waarde krijgt voor je geld.
Strategie
Op Kieskeurig.nl is er een branded informatiepagina gepubliceerd met content over stofzuigen in het algemeen om zo bij de doelgroep een bepaalde behoefte op te bouwen. Waarna de vervolgens kennismaakten met content over de 8000 Series Aqua Plus. Naast de geschreven content is er een video geproduceerd ter inspiratie, met tips over hoe je je huis in slechts één uur schoon kunt maken. In de video speelt de Philips 8000 Series Aqua Plus een belangrijke inspirerende rol, zodat hij in de toekomst zal meespelen bij de aankoopoverweging.
Uitdaging
Voor Reshift Creative Studios bestond de uitdaging eruit om de voordelen van de 8000 Series Aqua Plus uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep de stofzuiger in overweging neemt tijdens het aankoopproces van een nieuw apparaat. De consument dient de meerwaarde van zijn stofzuiger te begrijpen en overtuigd te worden van de voordelen van dit product. Door de compleet nieuwe innovatie waardoor je kunt dweilen en stofzuigen met één apparaat dat meteen de beste prestaties, levert, moet Philips gezien worden als het meest innovatieve merk, waarbij je de meeste waarde krijgt voor je geld.
Strategie
Op Kieskeurig.nl is er een branded informatiepagina gepubliceerd met content over stofzuigen in het algemeen om zo bij de doelgroep een bepaalde behoefte op te bouwen. Waarna de vervolgens kennismaakten met content over de 8000 Series Aqua Plus. Naast de geschreven content is er een video geproduceerd ter inspiratie, met tips over hoe je je huis in slechts één uur schoon kunt maken. In de video speelt de Philips 8000 Series Aqua Plus een belangrijke inspirerende rol, zodat hij in de toekomst zal meespelen bij de aankoopoverweging.