Tijdens de campagneperiode is de doelstelling van Microsoft behaald, namelijk extra conversie vanuit Kieskeurig.nl richting online retailers voor de Windows 10 laptops met Intel Core-processors. Het target voor clicks op de focusmodellen van Microsoft naar retailers is zelfs met 14% overschreden. De premium modellen bleken het meest populair onder de deelnemers van de keuzehulp: maar liefst 46% van de clicks waren op een premium model laptop. Er zijn ruim 29 duizend engaged visits gerealiseerd op de keuzehulp. Ook het target voor de artikelweergaven is met 10% overschreden en met 15,8 miljoen contentimpressies van alle contentonderdelen bij elkaar, is er tevens veel brand awareness gecreëerd voor de Windows 10 laptops met Intel Core-processor
contact. algemeen
Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!
contact. Sales
Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!