Werk. Jaarcampagne LG
Een jaar lang, een breed scala aan huishoudelijke producten in de spotlight plaatsen – dat was de uitdaging vanuit LG. Maar hoe zorg je ervoor dat de consument aandacht heeft voro al deze producten. Reshift Creative Studios heeft dit gerealiseerd door in één jaar tijd, met drie thema’s aan de slag te gaan.
Uitdaging
Content creëren die de consument wil zien, in plaats van moet zien. Dat was het hoofddoel van deze jaarcampagne. De focusproducten die aanbod kwamen liepen sterk uiteen. Van wasmachines en wasdroogcombinaties tot koelkasten, koelvriescombinaties en vriezers.
Strategie
Om de doelgroep te binden aan alle producten van LG hebben productsegmentatie toegepast en diverse thema’s ingericht. Ieder thema kreeg een eigen campagne looptijd.
- Thema: Energielabels (april & juni)
- Thema: koelen en vriezen (juni & juli)
- Thema: triple A wassen ( September & oktober)
Door het inrichten van een branded informatiepagina, waarbij we productinformatie aanvullen met handige tips, onmisbare kennis en duidelijke visuals, creëren we een compleet informatiedomein voor de doelgroep.
Uitdaging
Content creëren die de consument wil zien, in plaats van moet zien. Dat was het hoofddoel van deze jaarcampagne. De focusproducten die aanbod kwamen liepen sterk uiteen. Van wasmachines en wasdroogcombinaties tot koelkasten, koelvriescombinaties en vriezers.
Strategie
Om de doelgroep te binden aan alle producten van LG hebben productsegmentatie toegepast en diverse thema’s ingericht. Ieder thema kreeg een eigen campagne looptijd.
- Thema: Energielabels (april & juni)
- Thema: koelen en vriezen (juni & juli)
- Thema: triple A wassen ( September & oktober)
Door het inrichten van een branded informatiepagina, waarbij we productinformatie aanvullen met handige tips, onmisbare kennis en duidelijke visuals, creëren we een compleet informatiedomein voor de doelgroep.