Werk. Jaarcampagne LG

Een jaar lang, een breed scala aan huishoudelijke producten in de spotlight plaatsen – dat was de uitdaging vanuit LG. Maar hoe zorg je ervoor dat de consument aandacht heeft voro al deze producten. Reshift Creative Studios heeft dit gerealiseerd door in één jaar tijd, met drie thema’s aan de slag te gaan.

Uitdaging

Content creëren die de consument wil zien, in plaats van moet zien. Dat was het hoofddoel van deze jaarcampagne. De focusproducten die aanbod kwamen liepen sterk uiteen. Van wasmachines en wasdroogcombinaties tot koelkasten, koelvriescombinaties en vriezers.

Strategie

Om de doelgroep te binden aan alle producten van LG hebben productsegmentatie toegepast en diverse thema’s ingericht. Ieder thema kreeg een eigen campagne looptijd.

  1. Thema: Energielabels (april & juni)
  2. Thema: koelen en vriezen (juni & juli)
  3. Thema: triple A wassen ( September & oktober)

Door het inrichten van een branded informatiepagina, waarbij we productinformatie aanvullen met handige tips, onmisbare kennis en duidelijke visuals, creëren we een compleet informatiedomein voor de doelgroep.

Uitdaging

Content creëren die de consument wil zien, in plaats van moet zien. Dat was het hoofddoel van deze jaarcampagne. De focusproducten die aanbod kwamen liepen sterk uiteen. Van wasmachines en wasdroogcombinaties tot koelkasten, koelvriescombinaties en vriezers.

Strategie

Om de doelgroep te binden aan alle producten van LG hebben productsegmentatie toegepast en diverse thema’s ingericht. Ieder thema kreeg een eigen campagne looptijd.

  1. Thema: Energielabels (april & juni)
  2. Thema: koelen en vriezen (juni & juli)
  3. Thema: triple A wassen ( September & oktober)

Door het inrichten van een branded informatiepagina, waarbij we productinformatie aanvullen met handige tips, onmisbare kennis en duidelijke visuals, creëren we een compleet informatiedomein voor de doelgroep.

Wil je meer van ons werk zien?

Scroll naar boven
Home

Resultaten

Bekijk hier de uitgebreide informatiepagina’s die we voor LG hebben gerealiseerd.

Energie Labels
Nieuwe Koelkast kopen? Hier moet je op letten
Triple A Wassen

  • We hebben een groei in clickshare van maar liefst 67% gerealiseerd in de campagneperiode!
  • Per pagina realiseerde we meer dan 15.000 quality views (>30 seconden)
  • Het topartikel scoorde een gemiddelde leestijd van maar liefst 3 minuten, 46 seconden.

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Solliciteren. functie

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!