Werk. Google Nest Protect informatiepagina

Veilig én comfortabel wonen: dat willen we allemaal. Ook de overheid vindt dat van belang: zo is een rookmelder vanaf 1 juli 2022 in alle Nederlandse huizen verplicht. Met de Google Nest Protect haal je veiligheid in huis.

Uitdaging

Uit onderzoek is gebleken dat één op de vijf mensen niet op de hoogte zijn van de wetswijziging van 1 juli 2022. De uitdaging voor Reshift Creative Studio’s was om zoveel mogelijk mensen in Nederland te informeren over deze wetswijziging. Daarnaast was het van belang om mensen te informeren over slimme rookmelders. Wat zijn slimme rookmelders en wat kunnen ze voor jou betekenen?

Strategie

Op Kieskeurig.nl is een branded informatiepagina gepubliceerd met meer informatie over deze wetswijziging, een artikel over de voordelen van een slimme rookmelder en een artikel met tips over hoe je jouw huis brandveiliger kunt maken. Naast deze branded informatiepagina zijn er ook twee ‘smarticles’ geschreven en gepubliceerd op NU.nl en AD. Tot slot hebben we een animatievideo gemaakt hoe een slimme rookmelder werkt.

Uitdaging

Uit onderzoek is gebleken dat één op de vijf mensen niet op de hoogte zijn van de wetswijziging van 1 juli 2022. De uitdaging voor Reshift Creative Studio’s was om zoveel mogelijk mensen in Nederland te informeren over deze wetswijziging. Daarnaast was het van belang om mensen te informeren over slimme rookmelders. Wat zijn slimme rookmelders en wat kunnen ze voor jou betekenen?

Strategie

Op Kieskeurig.nl is een branded informatiepagina gepubliceerd met meer informatie over deze wetswijziging, een artikel over de voordelen van een slimme rookmelder en een artikel met tips over hoe je jouw huis brandveiliger kunt maken. Naast deze branded informatiepagina zijn er ook twee ‘smarticles’ geschreven en gepubliceerd op NU.nl en AD. Tot slot hebben we een animatievideo gemaakt hoe een slimme rookmelder werkt.

Wil je meer van ons werk zien?

Scroll naar boven

Resultaten

Met deze campagne hebben we miljoenen impressies gerealiseerd door het inzetten van een branded informatiepagina, social media, Kieskeurig.nl-nieuwsbrief en smarticles via NU.nl en AD. De animatievideo, waarin de verschillen tussen een slimme en gewone rookmelder worden toegelicht, is bijna 50.000 keer bekeken. De conclusie van deze campagne: de gemaakte content sloeg goed aan bij de doelgroep, waardoor veel elementen beter hebben gepresteerd dan vooraf verwacht.

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Solliciteren. functie

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!