Het Chinese merk Bafang biedt met zijn uitstekende middenmotor een behoorlijke trekkracht. Door middel van krachtige marketingcontent willen we de doelgroep laten kennismaken met de kwaliteiten van Bafang-motoren.
UitdagingÂ
Om consumenten bij het doen van een aankoop een bepaald product of merk te laten overwegen, moeten ze in de oriëntatiefase vertrouwen hebben in het merk en de kwaliteit. Herkenning en kennis van de Bafang-motoren zijn nodig om potentiële kopers van een e-bike ervan te overtuigen de kracht van de motoren zelf te ervaren bij hun lokale dealer.
StrategieÂ
Reshift Creative Studios heeft zowel inspirerende als informatieve content geschreven om de doelgroep kennis te laten maken met Bafang. Zo dragen we eraan bij dat de consument uiteindelijk persoonlijk kennismaakt met een e-bike met Bafang-motor. Als het gaat om grote en belangrijke aankopen, zoals een e-bike, willen consumenten goed geïnformeerd zijn. Op Kieskeurig.nl is er een brandend informatiepagina gepubliceerd met artikelen over e-bike-systemen en zijn er verschillende videoscenario’s gepubliceerd om de doelgroep te laten kennismaken met de Bafang-motor.