Werk. Acer Chromebook Experience Day
Wat krijg je als je twee lichte Chromebooks en acht testers op avontuur stuurt? We vonden het uit tijdens de Acer Chromebook Experience Day. In het groene Garderen stelde het Kieskeurig.nl-testpanel de nieuwe Chromebook Spin 513 en Spin 514 van Acer op de proef, waarna ook hun eigen flexibiliteit nog beproefd werd in de bomen …
Uitdaging
Voor Reshift Creative Studios lag de uitdaging erin om de specificaties en voordelen van Acer Spin 513 en Acer Spin 514 uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep in de laatste fase van de customer journey in aanraking komt met relevante gebruikerservaringen. De consument dient de meerwaarde van deze Chromebooks in te zien en overtuigd te worden van de voordelen en specificaties. De Acer Chromebook Spin 513 en Spin 514 zijn allebei erg flexibele, mobiele Chromebooks en licht van gewicht. Hoe combineer je dit met een relevante Experience Day? Met een uitdagende activiteit, op grote hoogte, gecombineerd met waardevolle productinformatie.
Bekijk hieronder de toffe Acer Experience Day video.
Strategie
Voor dit onderdeel van de Acer-jaarcampagne is gebruikgemaakt van ‘Point of purchase marketing’. Het Kieskeurig.nl-testpanel – en daarmee het delen van gebruikerservaringen – biedt de ideale mogelijkheid om de specificaties van de Acer Chromebook convertibles extra onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Door het testpanel af te trappen met een Experience Day, wordt de doelgroep geënthousiasmeerd over het merk Acer en kunnen vragen over het product direct worden beantwoord door de experts. We zorgen voor een mooie combinatie tussen entertainment en educatie, wat heeft geresulteerd in een dag die volledig in het teken van de creatieve mogelijkheden & flexibiliteit van de Acer Chromebook convertibles stond.
Meer weten over deze nieuwe Chromebooks? Lees dan dit artikel.
Uitdaging
Voor Reshift Creative Studios lag de uitdaging erin om de specificaties en voordelen van Acer Spin 513 en Acer Spin 514 uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep in de laatste fase van de customer journey in aanraking komt met relevante gebruikerservaringen. De consument dient de meerwaarde van deze Chromebooks in te zien en overtuigd te worden van de voordelen en specificaties. De Acer Chromebook Spin 513 en Spin 514 zijn allebei erg flexibele, mobiele Chromebooks en licht van gewicht. Hoe combineer je dit met een relevante Experience Day? Met een uitdagende activiteit, op grote hoogte, gecombineerd met waardevolle productinformatie.
Bekijk hieronder de toffe Acer Experience Day video.
Strategie
Voor dit onderdeel van de Acer-jaarcampagne is gebruikgemaakt van ‘Point of purchase marketing’. Het Kieskeurig.nl-testpanel – en daarmee het delen van gebruikerservaringen – biedt de ideale mogelijkheid om de specificaties van de Acer Chromebook convertibles extra onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Door het testpanel af te trappen met een Experience Day, wordt de doelgroep geënthousiasmeerd over het merk Acer en kunnen vragen over het product direct worden beantwoord door de experts. We zorgen voor een mooie combinatie tussen entertainment en educatie, wat heeft geresulteerd in een dag die volledig in het teken van de creatieve mogelijkheden & flexibiliteit van de Acer Chromebook convertibles stond.
Meer weten over deze nieuwe Chromebooks? Lees dan dit artikel.