Werk. Acer Chromebook Experience Day

Wat krijg je als je twee lichte Chromebooks en acht testers op avontuur stuurt? We vonden het uit tijdens de Acer Chromebook Experience Day. In het groene Garderen stelde het Kieskeurig.nl-testpanel de nieuwe Chromebook Spin 513 en Spin 514 van Acer op de proef, waarna ook hun eigen flexibiliteit nog beproefd werd in de bomen …

Uitdaging

Voor Reshift Creative Studios lag de uitdaging erin om de specificaties en voordelen van Acer Spin 513 en Acer Spin 514 uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep in de laatste fase van de customer journey in aanraking komt met relevante gebruikerservaringen. De consument dient de meerwaarde van deze Chromebooks in te zien en overtuigd te worden van de voordelen en specificaties. De Acer Chromebook Spin 513 en Spin 514 zijn allebei erg flexibele, mobiele Chromebooks en licht van gewicht. Hoe combineer je dit met een relevante Experience Day? Met een uitdagende activiteit, op grote hoogte, gecombineerd met waardevolle productinformatie.

Bekijk hieronder de toffe Acer Experience Day video.

Strategie

Voor dit onderdeel van de Acer-jaarcampagne is gebruikgemaakt van ‘Point of purchase marketing’. Het Kieskeurig.nl-testpanel – en daarmee het delen van gebruikerservaringen – biedt de ideale mogelijkheid om de specificaties van de Acer Chromebook convertibles extra onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Door het testpanel af te trappen met een Experience Day, wordt de doelgroep geënthousiasmeerd over het merk Acer en kunnen vragen over het product direct worden beantwoord door de experts. We zorgen voor een mooie combinatie tussen entertainment en educatie, wat heeft geresulteerd in een dag die volledig in het teken van de creatieve mogelijkheden & flexibiliteit van de Acer Chromebook convertibles stond.

Meer weten over deze nieuwe Chromebooks? Lees dan dit artikel.

Uitdaging

Voor Reshift Creative Studios lag de uitdaging erin om de specificaties en voordelen van Acer Spin 513 en Acer Spin 514 uit te lichten en ervoor te zorgen dat de doelgroep in de laatste fase van de customer journey in aanraking komt met relevante gebruikerservaringen. De consument dient de meerwaarde van deze Chromebooks in te zien en overtuigd te worden van de voordelen en specificaties. De Acer Chromebook Spin 513 en Spin 514 zijn allebei erg flexibele, mobiele Chromebooks en licht van gewicht. Hoe combineer je dit met een relevante Experience Day? Met een uitdagende activiteit, op grote hoogte, gecombineerd met waardevolle productinformatie.

Bekijk hieronder de toffe Acer Experience Day video.

Strategie

Voor dit onderdeel van de Acer-jaarcampagne is gebruikgemaakt van ‘Point of purchase marketing’. Het Kieskeurig.nl-testpanel – en daarmee het delen van gebruikerservaringen – biedt de ideale mogelijkheid om de specificaties van de Acer Chromebook convertibles extra onder de aandacht te brengen bij de doelgroep. Door het testpanel af te trappen met een Experience Day, wordt de doelgroep geënthousiasmeerd over het merk Acer en kunnen vragen over het product direct worden beantwoord door de experts. We zorgen voor een mooie combinatie tussen entertainment en educatie, wat heeft geresulteerd in een dag die volledig in het teken van de creatieve mogelijkheden & flexibiliteit van de Acer Chromebook convertibles stond.

Meer weten over deze nieuwe Chromebooks? Lees dan dit artikel.

Wil je meer van ons werk zien?

Scroll naar boven
Home

Resultaten

De Acer Chromebook Experience Day was een onderdeel van de grote Acer-jaarcampagne in 2021. Met dit onderdeel zijn er ruim 275.000 impressies gerealiseerd door middel van onder meer een video, online artikel, social media en de nieuwsbrieven van Kieskeurig.nl en Computer!Totaal. De video is meer dan 8.500 keer bekeken en het artikel ruim 7.500 keer gelezen. Met een gemiddelde tijd op pagina van ruim 4 minuten scoort dit ver boven het gemiddelde.

Student? Kickstart je Carrière!

Welke richting wil je op?

contact. Klantenservice

Solliciteer. functie

Solliciteren. functie

contact. algemeen

Wil je weten hoe onze merken en unieke content kunnen bijdragen aan de beleving van jouw bedrijf? Of wil je gewoon gezellig een keer langskomen voor een goeie kop koffie? Bel of mail ons om een afspraak te maken of vul het formulier hieronder in!

contact. Sales

Graag vertellen we je meer over wat onze commerciële proposities, (non-)spot-oplossingen, branded of owned content-concepten, seminars, event shows en consumentenevents voor jouw merk kunnen betekenen. Wil je weten wat Reshift voor jouw merk kan doen? Vul dan de velden hieronder in!