reshift. Wie wij zijn
Wat krijg je als je digital life en data mengt met een fikse dosis passie, content en teamspirit? Dan krijg je Reshift, dé content-specialist van Nederland. Wij maken, distribueren en meten unieke content. En daarmee bereiken we maandelijks 8 miljoen mensen. Inderdaad: zo’n beetje de helft van alle Nederlanders. Die 8 miljoen mensen bereiken we via onze toonaangevende merken in combinatie met onze specialismen Compare, Tech, IT-community’s, Games, Photography en Education.
Compare
Met namen als Kieskeurig.nl, BesteProduct.nl en Wasmachines.nl heeft Reshift een aantal grote en invloedrijke spelers in huis als het aankomt op compare-gebied.
Tech
Reshift publiceert een viertal printmagazines, een aantal grote techwebsites en jaarlijks meerdere specials en is dus altijd op de hoogte van het laatste technieuws.Â
IT Communities
Reshift biedt managers, developers, architects, innovators en onderwijs-professionals nieuwe inzichten en groei door community’s en bedrijven met elkaar te verbinden.
Games
Met Power Unlimited heeft Reshift het grootste én het oudste game-magazine in Nederland in huis. Dankzij Gamer.nl en InsideGamer.nl is ook het online gedeelte gecoverd.
Photography
Reshift zet hard in op het gebied van fotografie en doet dat aan de hand van print (Zoom, SHUTR), educatie (Zoom Academy) en diverse campagnes en evenementen.
Education
Reshift zoekt de verbinding tussen onderwijs en het bedrijfsleven. Dat is de reden waarom studenten en docenten een actieve rol hebben binnen onze communities.
Persberichten & nieuws

De interesse in de unieke Kieskeurig.nl E-bike Duurtest breekt alle records: de hoeveelheid aanmeldingen voor het ontvangen van de resultaten ligt nu al hoger dan het aantal aanmeldingen vorig jaar.
Lees meer

Lees meer

Lees meer

Jonge doelgroep staat te springen om goedkope e-bike – Van de jongeren tussen de 18 en 34 jaar sluit 71% niet uit om ooit een e-bike te kopen. De hogere prijzen zijn nog wel een drempel om tot aanschaf over te gaan. Dit blijkt uit de E-bike Merkmonitor van Kieskeurig.nl. In dit onderzoek, uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau DVJ Insights, werden aan ruim 2000 respondenten allerlei vragen op het gebied van e-bikes en fietsmerken voorgelegd.
Lees meer

Lees meer
Lees meer

 Met 4,4 miljoen actieve gebruikers en 23,3 miljard video views per maand is TikTok hét upcoming socialmediakanaal in Nederland! Maar hoe adverteer je als bedrijf op TikTok? Dit platform is vrij nieuw en nog niet iedereen heeft toegang tot adverteren via TikTok. No worries, Reshift Creative Studios helpt je daarbij! Want als één van de eerste bureaus in Nederland kunnen wij sinds kort op TikTok adverteren. Dat biedt kansen! Nu is dé tijd om impact te maken, want er is nog relatief weinig concurrentie. Daarom komen we graag langs voor een demo presentatie voor alle mogelijkheden die TikTok biedt.Â
Lees meer

Lees meer

Lees meer
Lees meer